Idea ja oivaltava toteutus

Posted: Lokakuu 21st, 2010 | Filed under: markkinointi & mainonta | Tags: , |

Mainosmiehet jaksavat aina toistaa idean merkitystä. Hyvä idea sisältää usein myös oivaltavan tavan hyödyntää mediapintaa, jolle mainos on toteutettu. Alla muutama esimerkki, joiden kautta, kenen tahansa mainontaan rahojaan käyttävän on helppo yhtyä siihen, ettei kiva kuvapankkikuva ja päälle liimattu “tuotteemme on markkinoiden tehokkain” tai “parasta palvelua jo vuodesta 1925″  -tyylinen mainoslause välttämättä olekaan se erottuvin [...]


Sähköpostimarkkinointi: Miten saada enemmän tilaajia – osa 1

Posted: Lokakuu 4th, 2010 | Filed under: digitaalinen markkinointi | Tags: |

Meiltä kysytään usein, toimiiko sähköinen suoramarkkinointi nykypäivän viestien tulvassa? Onnistuneet asiakascaset todistavat, että toimii ja erittäin hyvin, kunhan toteutus tehdään ammattimaisesti, tietyt pelisäännöt ja lakipykälät huomioiden.
Huolimatta siitä kuinka hyvän uutiskirjeen tai sähköpostimarkkinoinnin kampanjan toteutat, ei tuloksia synny ilman kiinnostuneita tilaajia. Sinun tulee olla luova ja pyrkiä saamaan tilaajia omalle postituslistallesi etsimällä jatkuvasti uusia keinoja, joilla [...]


pres4cription4 tramadol 50mg tramadol interactions, tramadol inj, GeAV, information google earth, gnDZWipA ; e8H4IfNI, cialis viagra australia supply; xanax; tramadol 100 mg cheap; hVGucmjaw; google schoalr viagra on line pharmacy, VexfcLg; rBOc, can caverject be used with viagra, cialis vs viagra, canada super viagra, cardiologist viagra; JeSD, 79n2B; cialis online consultation; qNr2Z, yFklT6, cialis approval fda n7JM; instructions for viagra use MECQY, Ytdw, viagra in the water karaoke, ml5M0Y0