Posted: Lokakuu 21st, 2010 | Filed under: markkinointi & mainonta | Tags: idea, mainonta |
Mainosmiehet jaksavat aina toistaa idean merkitystä. Hyvä idea sisältää usein myös oivaltavan tavan hyödyntää mediapintaa, jolle mainos on toteutettu. Alla muutama esimerkki, joiden kautta, kenen tahansa mainontaan rahojaan käyttävän on helppo yhtyä siihen, ettei kiva kuvapankkikuva ja päälle liimattu “tuotteemme on markkinoiden tehokkain” tai “parasta palvelua jo vuodesta 1925″ -tyylinen mainoslause välttämättä olekaan se erottuvin [...]
Posted: Lokakuu 4th, 2010 | Filed under: digitaalinen markkinointi | Tags: sähköpostimarkkinointi |
Meiltä kysytään usein, toimiiko sähköinen suoramarkkinointi nykypäivän viestien tulvassa? Onnistuneet asiakascaset todistavat, että toimii ja erittäin hyvin, kunhan toteutus tehdään ammattimaisesti, tietyt pelisäännöt ja lakipykälät huomioiden.
Huolimatta siitä kuinka hyvän uutiskirjeen tai sähköpostimarkkinoinnin kampanjan toteutat, ei tuloksia synny ilman kiinnostuneita tilaajia. Sinun tulee olla luova ja pyrkiä saamaan tilaajia omalle postituslistallesi etsimällä jatkuvasti uusia keinoja, joilla [...]