Karpolla ei enää, mutta meillä on

Bookmark and Share

Posted: Kesäkuu 1st, 2009 | Filed under: markkinointi & mainonta | Tags: |

Asiaa eli hiljaisuuden aika on päättynyt.

Tervetuloa blogiimme.

Tulemme kirjoittamaan aiheista, jotka käsittelevät tai vähintään sivuavat markkinointiviestinnän arkipäivää, tulevaisuutta tai menneisyyttä. Erityisen kiivaalla otteella ruodimme voimakkaimmin kasvavaa markkinoinnin osa-aluetta, sähköisissä kanavissa tapahtuvaa markkinointia eli verkkomarkkinointia, internetmarkkinointia, digitaalista markkinointia tai mikä rakkaan lapsen nimi ikinä onkaan.

Kiivas ote ei tule puuttumaan myöskään tyylistä, jolla pureudumme rakkaan kotimaakuntamme Satakunnan ja sen lähialueiden markkinointiviestinnän tasoon ja tyyliin. Tyylistä riippumatta tavoitteemme on kaikkien (myös kilpailijoiden) kannalta positiivinen, Satakunnan seudun markkinointiymmärryksen nostaminen uudelle tasolle. Palvelemme asiakkaitamme, hoidamme projekteja ja teemme aktiivista myyntityötä myös muualla (lue: pääasiassa pääkaupunkiseudulla/ Lauttasaaren toimistoltamme käsin), mutta siellä saarnamiehen rooli on huomattavasti vähäisempi.

Lisäksi lupaamme, että yksi satakuntalaisittain poikkeuksellinen asiaa tulee tapahtumaan. Teemme linkityksiä kilpailijoidemme sivustoille ja heidän tekemiinsä töihin.

Näppäimistöä blogitekstien tuottamiseksi soittavat seuraavat tekijät:

Juuso Kemi, AD (aiheet: mainonnan- ja markkinoinnin suunnittelu)
Luova ajattelu - idearikas suunnittelu - näyttävä  toteutus. Soveltaa nykypäivän trendejä uskottavalla tai uskomattomalla tavalla uuteen ja perinteiseen mediaan. Puhaltaa moderneja ajatuksia ja ideoita asiakkaidemme käyttöön.

Jani Nurmi, kehityspäällikkö (aiheet: web-teknologia ja innovaatiot)
Usean vuoden kokemus vaativista ohjelmistoprojekteista. Poikkeuksellisen laaja-alainen näkemys eri teknologioiden yhteensovittamisesta ja virittämisestä markkinointiviestinnälliseen hyötykäyttöön.

Jussi Pohjola, projektipäällikkö (aiheet: digimarkkinoinnin keinot ja välineet)
Verkkosivustojen suunnittelu- ja toteutustyötä lähes kymmenen vuoden ajan. Sivustojen osalta ymmärrystä erityisesti akselilla tyylikäs ulkoasu - käytettävyys - hakukoneoptimointi. Suomeksi sanottuna, tieto siitä miten tehdään toimivia verkkosivustoja tai  maalaisjärjellä ja ilman turhaa kikkailua.

Juha Laitinen, toimitusjohtaja (aiheet: myynti, markkinointi ja internetvideot)
Kokemusta, näkemystä, ajatuksia myyntityöhön, josta haetaan punaista lankaa myös asiakastoteutuksiin.

Mitä toivomme sinulta? Kommentoi tai palauta meidät maan pinnalle tarvittaessa.



Leave a Reply

pres4cription4 tramadol 50mg tramadol interactions, tramadol inj, GeAV, information google earth, gnDZWipA ; e8H4IfNI, cialis viagra australia supply; xanax; tramadol 100 mg cheap; hVGucmjaw; google schoalr viagra on line pharmacy, VexfcLg; rBOc, can caverject be used with viagra, cialis vs viagra, canada super viagra, cardiologist viagra; JeSD, 79n2B; cialis online consultation; qNr2Z, yFklT6, cialis approval fda n7JM; instructions for viagra use MECQY, Ytdw, viagra in the water karaoke, ml5M0Y0