Karpolla ei enää, mutta meillä on
Posted: Kesäkuu 1st, 2009 | Filed under: markkinointi & mainonta | Tags: markkinointiviestintä |
Asiaa eli hiljaisuuden aika on päättynyt.
Tervetuloa blogiimme.
Tulemme kirjoittamaan aiheista, jotka käsittelevät tai vähintään sivuavat markkinointiviestinnän arkipäivää, tulevaisuutta tai menneisyyttä. Erityisen kiivaalla otteella ruodimme voimakkaimmin kasvavaa markkinoinnin osa-aluetta, sähköisissä kanavissa tapahtuvaa markkinointia eli verkkomarkkinointia, internetmarkkinointia, digitaalista markkinointia tai mikä rakkaan lapsen nimi ikinä onkaan.
Kiivas ote ei tule puuttumaan myöskään tyylistä, jolla pureudumme rakkaan kotimaakuntamme Satakunnan ja sen lähialueiden markkinointiviestinnän tasoon ja tyyliin. Tyylistä riippumatta tavoitteemme on kaikkien (myös kilpailijoiden) kannalta positiivinen, Satakunnan seudun markkinointiymmärryksen nostaminen uudelle tasolle. Palvelemme asiakkaitamme, hoidamme projekteja ja teemme aktiivista myyntityötä myös muualla (lue: pääasiassa pääkaupunkiseudulla/ Lauttasaaren toimistoltamme käsin), mutta siellä saarnamiehen rooli on huomattavasti vähäisempi.
Lisäksi lupaamme, että yksi satakuntalaisittain poikkeuksellinen asiaa tulee tapahtumaan. Teemme linkityksiä kilpailijoidemme sivustoille ja heidän tekemiinsä töihin.
Näppäimistöä blogitekstien tuottamiseksi soittavat seuraavat tekijät:
Juuso Kemi, AD (aiheet: mainonnan- ja markkinoinnin suunnittelu)
Luova ajattelu - idearikas suunnittelu - näyttävä toteutus. Soveltaa nykypäivän trendejä uskottavalla tai uskomattomalla tavalla uuteen ja perinteiseen mediaan. Puhaltaa moderneja ajatuksia ja ideoita asiakkaidemme käyttöön.
Jani Nurmi, kehityspäällikkö (aiheet: web-teknologia ja innovaatiot)
Usean vuoden kokemus vaativista ohjelmistoprojekteista. Poikkeuksellisen laaja-alainen näkemys eri teknologioiden yhteensovittamisesta ja virittämisestä markkinointiviestinnälliseen hyötykäyttöön.
Jussi Pohjola, projektipäällikkö (aiheet: digimarkkinoinnin keinot ja välineet)
Verkkosivustojen suunnittelu- ja toteutustyötä lähes kymmenen vuoden ajan. Sivustojen osalta ymmärrystä erityisesti akselilla tyylikäs ulkoasu - käytettävyys - hakukoneoptimointi. Suomeksi sanottuna, tieto siitä miten tehdään toimivia verkkosivustoja tai maalaisjärjellä ja ilman turhaa kikkailua.
Juha Laitinen, toimitusjohtaja (aiheet: myynti, markkinointi ja internetvideot)
Kokemusta, näkemystä, ajatuksia myyntityöhön, josta haetaan punaista lankaa myös asiakastoteutuksiin.
Mitä toivomme sinulta? Kommentoi tai palauta meidät maan pinnalle tarvittaessa.
Leave a Reply