Markkinoinnin olympialaiset!

Bookmark and Share

Posted: Kesäkuu 23rd, 2009 | Filed under: digitaalinen markkinointi, markkinointi & mainonta | Tags: , , , , |

Ranskan Cannesissa on jälleen puhallettu pilliin ja alettu laittamaan vuoden parasta markkinointiosaamista järjestykseen. Staartilla seurataan silmä kovana varsinkin Cyber Lions - sarjaa, jossa palkitaan digitaalisia toteutuksia. Isolla rahalla on taas tehty mahtavia spektaakkeleja, tosin joukosta löytyy tuotantokustannuksiltaan edullisiakin kamppiksia, jotka perustuvat hyvään ideaan. Oma suosikkini on mielestäni maailman tällä hetkellä parhaan mainostoimiston, Crispin Porter + Boguskyn, Burger Kingille tekemä Whopper Sacrifice - kampanja, jossa “uhraamalla” kymmenen Facebook-ystävää saat ilmaisen purilaisen. Yksinkertaista + nerokasta.

Suomalaisiakin on digitaalisessa sarjassa mukana, Helsinkiläinen mainostoimisto King pääsi mukaan Cyber Lions - sarjaan hienolla työllään “Follow me project Helsinki”, lykkyä pyttyyn!

// Juuso Kemi



Leave a Reply

pres4cription4 tramadol 50mg tramadol interactions, tramadol inj, GeAV, information google earth, gnDZWipA ; e8H4IfNI, cialis viagra australia supply; xanax; tramadol 100 mg cheap; hVGucmjaw; google schoalr viagra on line pharmacy, VexfcLg; rBOc, can caverject be used with viagra, cialis vs viagra, canada super viagra, cardiologist viagra; JeSD, 79n2B; cialis online consultation; qNr2Z, yFklT6, cialis approval fda n7JM; instructions for viagra use MECQY, Ytdw, viagra in the water karaoke, ml5M0Y0