Idea ja oivaltava toteutus
Posted: Lokakuu 21st, 2010 | Filed under: markkinointi & mainonta | Tags: idea, mainonta |
Mainosmiehet jaksavat aina toistaa idean merkitystä. Hyvä idea sisältää usein myös oivaltavan tavan hyödyntää mediapintaa, jolle mainos on toteutettu. Alla muutama esimerkki, joiden kautta, kenen tahansa mainontaan rahojaan käyttävän on helppo yhtyä siihen, ettei kiva kuvapankkikuva ja päälle liimattu “tuotteemme on markkinoiden tehokkain” tai “parasta palvelua jo vuodesta 1925″ -tyylinen mainoslause välttämättä olekaan se erottuvin tapa tehdä mainontaa.
Kysymys siis kuuluu kannattaako ostaa pelkkää mediatilaa, graafista koristelua vai lisäksi myös hyviä ideoita?
Sanomalehti: Tolu puhdistusaineen mainos
TV-mainos: Skoda lanseeraus
Ulkomainos: Formula hammastahna
Internet: Sylvester Stallonen Expendables elokuvan markkinointikampanja (jossa aluksi luulet katsovasi tavallista Youtube videota…)
–juha
Leave a Reply