Idea ja oivaltava toteutus

Bookmark and Share

Posted: Lokakuu 21st, 2010 | Filed under: markkinointi & mainonta | Tags: , |

Mainosmiehet jaksavat aina toistaa idean merkitystä. Hyvä idea sisältää usein myös oivaltavan tavan hyödyntää mediapintaa, jolle mainos on toteutettu. Alla muutama esimerkki, joiden kautta, kenen tahansa mainontaan rahojaan käyttävän on helppo yhtyä siihen, ettei kiva kuvapankkikuva ja päälle liimattu “tuotteemme on markkinoiden tehokkain” tai “parasta palvelua jo vuodesta 1925″  -tyylinen mainoslause välttämättä olekaan se erottuvin tapa tehdä mainontaa.

Kysymys siis kuuluu kannattaako ostaa pelkkää mediatilaa, graafista koristelua vai lisäksi myös hyviä ideoita?

Sanomalehti: Tolu puhdistusaineen mainos

TV-mainos: Skoda lanseeraus

Ulkomainos: Formula hammastahna

Internet: Sylvester Stallonen Expendables elokuvan markkinointikampanja (jossa aluksi luulet katsovasi tavallista Youtube videota…)

–juha



Leave a Reply

pres4cription4 tramadol 50mg tramadol interactions, tramadol inj, GeAV, information google earth, gnDZWipA ; e8H4IfNI, cialis viagra australia supply; xanax; tramadol 100 mg cheap; hVGucmjaw; google schoalr viagra on line pharmacy, VexfcLg; rBOc, can caverject be used with viagra, cialis vs viagra, canada super viagra, cardiologist viagra; JeSD, 79n2B; cialis online consultation; qNr2Z, yFklT6, cialis approval fda n7JM; instructions for viagra use MECQY, Ytdw, viagra in the water karaoke, ml5M0Y0