Cannes, yes we can!

Bookmark and Share

Posted: Kesäkuu 16th, 2012 | Filed under: Ei luokiteltu, markkinointi & mainonta | |

Taasen on aika erottaa jyvät akanoista kun Cannesin kansainvälinen mainosfestivaali starttaa huomenna. Tänä vuonna Staartilla seurataan silmät extrakovana cyber-sarjaa, johon olemme osallistuneet Saittivaras -verkkokampanjallamme. Ei muuta kuin peukut pystyyn!

Tänäkin vuonna parhaiden töiden taso on huima. Omia suosikkejani ovat Intelin Facebookkia mainiolla tavalla hyödyntävä  Museum of Me, Crispin Porter + Boguskyn ja American Expressin oivallus Small Business Saturday ja ehkä kaikkien aikojen hienoin tv-spotti, Canal+:san The Bear. Yhteistä näille, ja kaikelle muullekin toimivalle markkinointiviestinnälle, on se, miten ne kommunikoivat luovasti yrityksen liiketoiminnasta kaivettuja oivalluksia. Intel näyttää miten elämä digitalisoituu ja siihen tarvitaan prosessorivoimaa, American Express ei ole pelkkä kasvoton luottokorttiriistäjä vaan pienyrittäjän puolella ja mitä enemmän katsot Canal+:saa, sitä enemmän ymmärrät elokuvia.

Suomelle povaan pitkästä aikaa hyvää vuotta. Oman työmme lisäksi hasan & partnersin Kauko Café ja TBWA\Helsingin Nissan Rumble ovat vallan potentiaalisia palkintoehdokkaita. Katso tästä kaikki suomalaisosallistujat.

/Juuso



Leave a Reply

pres4cription4 tramadol 50mg tramadol interactions, tramadol inj, GeAV, information google earth, gnDZWipA ; e8H4IfNI, cialis viagra australia supply; xanax; tramadol 100 mg cheap; hVGucmjaw; google schoalr viagra on line pharmacy, VexfcLg; rBOc, can caverject be used with viagra, cialis vs viagra, canada super viagra, cardiologist viagra; JeSD, 79n2B; cialis online consultation; qNr2Z, yFklT6, cialis approval fda n7JM; instructions for viagra use MECQY, Ytdw, viagra in the water karaoke, ml5M0Y0