Cannes, yes we can!
Posted: Kesäkuu 16th, 2012 | Filed under: Ei luokiteltu, markkinointi & mainonta | |
Taasen on aika erottaa jyvät akanoista kun Cannesin kansainvälinen mainosfestivaali starttaa huomenna. Tänä vuonna Staartilla seurataan silmät extrakovana cyber-sarjaa, johon olemme osallistuneet Saittivaras -verkkokampanjallamme. Ei muuta kuin peukut pystyyn!
Tänäkin vuonna parhaiden töiden taso on huima. Omia suosikkejani ovat Intelin Facebookkia mainiolla tavalla hyödyntävä Museum of Me, Crispin Porter + Boguskyn ja American Expressin oivallus Small Business Saturday ja ehkä kaikkien aikojen hienoin tv-spotti, Canal+:san The Bear. Yhteistä näille, ja kaikelle muullekin toimivalle markkinointiviestinnälle, on se, miten ne kommunikoivat luovasti yrityksen liiketoiminnasta kaivettuja oivalluksia. Intel näyttää miten elämä digitalisoituu ja siihen tarvitaan prosessorivoimaa, American Express ei ole pelkkä kasvoton luottokorttiriistäjä vaan pienyrittäjän puolella ja mitä enemmän katsot Canal+:saa, sitä enemmän ymmärrät elokuvia.
Suomelle povaan pitkästä aikaa hyvää vuotta. Oman työmme lisäksi hasan & partnersin Kauko Café ja TBWA\Helsingin Nissan Rumble ovat vallan potentiaalisia palkintoehdokkaita. Katso tästä kaikki suomalaisosallistujat.
/Juuso
Leave a Reply